DOLAR

46,6580$% 0

EURO

53,2889€% -0.07

STERLİN

61,8742£% -0.07

GRAM ALTIN

6.043,27%0,32

ÇEYREK ALTIN

9.978,00%-0,17

TAM ALTIN

39.699,00%-0,17

ONS

4.028,82%0,31

BİST100

14.121,83%-0,43

BİTCOİN

2724082฿%-2.64713

LİTECOİN

1949.52Ł%-1.80572

ETHEREUM

73241Ξ%-0.97279

RİPPLE

48.51%-1.02521

TETHER

46.58$%0.02709

a
  • Börte Medya
  • Ekonomi
  • Milyonların Beklediği Rakam Belli Oldu: Yeni Asgari Ücret 28.075 Lira!
Güncellenme - 23/12/2025 15:53
Yayınlanma - 23/12/2025 15:53

Milyonların Beklediği Rakam Belli Oldu: Yeni Asgari Ücret 28.075 Lira!

Türkiye’nin kilitlendiği asgari ücret maratonunda final çizgisi geçildi. Milyonlarca çalışanın ve hanenin merakla beklediği 2026 yılı geçerli olacak yeni asgari ücret rakamı 28.075 TL olarak açıklandı.

Haftalardır süren pazarlıklar, komisyon toplantıları ve kamuoyundaki yoğun beklentilerin ardından düğüm çözüldü. İşçi ve işveren tarafının hükümet hakemliğinde yürüttüğü zorlu süreç nihayete erdi ve yeni yılın taban ücreti netleşti.

Rakam Resmileşti: 28 Bin 75 TL

Yapılan son dakika açıklamasıyla birlikte, Türkiye’de uygulanacak yeni asgari ücretin 28.075 TL olduğu duyuruldu. Bu rakam, milyonlarca çalışanın maaşının yanı sıra; işsizlik maaşından genel sağlık sigortası primlerine, stajyer ücretlerinden kıdem tazminatı tavanına kadar ekonomideki pek çok parametreyi de doğrudan değiştirecek.

Yeni Yılda Yeni Maaşlar

Belirlenen bu yeni rakam, 1 Ocak 2026 tarihinden itibaren geçerli olacak. Milyonlarca vatandaş, yeni yılın ilk maaşını zamlı tarife üzerinden, 28.075 TL olarak hesaplarında görecek.

Paylaş

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Ünlüler Dünyasında Uyuşturucu Depremi Büyüyor: Tutuklanan Spikerden İtiraf Gibi İfade!

HIZLI YORUM YAP