46,6580$% 0
53,2889€% -0.07
61,8742£% -0.07
6.043,27%0,32
9.978,00%-0,17
39.699,00%-0,17
4.028,82%0,31
14.121,83%-0,43
2724082฿%-2.64713
1949.52Ł%-1.80572
73241Ξ%-0.97279
48.51%-1.02521
46.58$%0.02709
Türkiye’nin kilitlendiği asgari ücret maratonunda final çizgisi geçildi. Milyonlarca çalışanın ve hanenin merakla beklediği 2026 yılı geçerli olacak yeni asgari ücret rakamı 28.075 TL olarak açıklandı.
Haftalardır süren pazarlıklar, komisyon toplantıları ve kamuoyundaki yoğun beklentilerin ardından düğüm çözüldü. İşçi ve işveren tarafının hükümet hakemliğinde yürüttüğü zorlu süreç nihayete erdi ve yeni yılın taban ücreti netleşti.
Yapılan son dakika açıklamasıyla birlikte, Türkiye’de uygulanacak yeni asgari ücretin 28.075 TL olduğu duyuruldu. Bu rakam, milyonlarca çalışanın maaşının yanı sıra; işsizlik maaşından genel sağlık sigortası primlerine, stajyer ücretlerinden kıdem tazminatı tavanına kadar ekonomideki pek çok parametreyi de doğrudan değiştirecek.
Belirlenen bu yeni rakam, 1 Ocak 2026 tarihinden itibaren geçerli olacak. Milyonlarca vatandaş, yeni yılın ilk maaşını zamlı tarife üzerinden, 28.075 TL olarak hesaplarında görecek.
Ünlüler Dünyasında Uyuşturucu Depremi Büyüyor: Tutuklanan Spikerden İtiraf Gibi İfade!
1
TÜRKİYE VE SUUDİ ARABİSTAN’DAN 2 MİLYAR DOLARLIK DEV İMZA: SİVAS GÜNEŞİN MERKEZİ OLUYOR!
2
TARLADA BEREKET, ÇİFTÇİNİN YÜZÜ GÜLÜYOR: ERDOĞAN’DAN DEV DESTEK MÜJDESİ!
3
TÜRKİYE’NİN SANAYİ YÜZYILI BAŞLIYOR: 16 İLDE DEV “MEGA ENDÜSTRİYEL BÖLGELER” KURULUYOR!
4
DÜNYA 5’TEN DEĞİL 7’DEN BÜYÜK: FRANSA’DAN TARİHİ TÜRKİYE RAPORU!
5
İSTANBUL’DA ULAŞIMDA ZAM YAĞMURU!